Vår målsättning är att leverera en bekymmersfri och pålitlig service där vi sätter kundens behov i centrum. Därför har vi utvecklat en omfattande kvalitetspolicy som tydligt kommuniceras till såväl våra anställda som kunder. Vi strävar efter att alltid leverera högkvalitativa tjänster med en stark betoning på god service och kundnöjdhet. För oss är varje uppdrag unikt och våra kunders önskemål prioriteras i varje steg.
Vår kvalitetspolicy bygger på tre nyckelprinciper: våra medarbetare är punktliga och välutbildade, vi är lyhörda och flexibla genom hela tjänstekedjan, och vi levererar tjänster av hög kvalitet. Vi tror på att bygga långsiktiga relationer genom att alltid vara tillgängliga och anpassa oss efter kundernas föränderliga behov. Våra medarbetare genomgår kontinuerlig utbildning för att säkerställa att vi alltid uppfyller våra höga standarder.
För att säkerställa att vår kvalitetspolicy efterlevs gör vi regelbundna kvalitetskontroller och granskar våra arbetsprocesser. Eventuella brister åtgärdas omgående för att upprätthålla högsta standard. Vårt mål är att överträffa kundernas förväntningar och säkerställa att våra tjänster alltid levereras på ett professionellt och fackmannamässigt sätt.
Vi strävar efter att arbeta enligt de principer och riktlinjer som finns i ISO 9001, vilket hjälper oss att upprätthålla och utveckla kvalitetsprocesser. Även om vi inte är certifierade, strävar vi efter att tillämpa dessa riktlinjer i vårt dagliga arbete för att säkerställa att varje uppdrag utförs med noggrannhet och professionalism. På Nordena är vi fast beslutna att hålla vad vi lovar och ständigt förbättra vårt arbete för att möta våra kunders behov på bästa möjliga sätt.
Vår målsättning är att leverera en bekymmersfri service där vi sätter kundens behov i centrum. Därför har vi utvecklat en utförlig kvalitetspolicy, som kontinuerligt kommuniceras till såväl anställda som kunder. Vår policy uttrycker bland annat att:
För att se till att kvalitetspolicyn efterföljs gör vi regelbundna kvalitetskontroller och åtgärdar eventuella brister omgående. Vi följer ISO 9001 standarden i vårt arbete och ger våra kunder en trygghet i att arbetet är utfört på ett fackmässigt sätt. Ni ska helt enkelt kunna lita på att Nordenas tjänster blir väl utförda och att vi håller vad vi lovar.
Nordena Entreprenad AB
Org.nummer: 556891-1001
Kista Alléväg 33
164 55 KISTA
Telefon: 08 684 19 764
Epost: info@nordena.se
Copyright © 2025 Nordena AB
Cookie | Varaktighet | Beskrivning |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |